Like My Brand:
Hét Goodie Bag Feest Event !!!

lmb

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wat doe je wanneer je als bedrijf  je producten graag goed onder de aandacht brengt: je meldt je aan bij Like my Brand en presenteert jezelf op een feestlijke avond aan genodigde doelgroep-vrouwen die onder het genot van een hapje en een drankje niet alleen gezellig met elkaar netwerken maar ook bij jou komen “speeddaten”.

28 januari 2014  organiseerde de GoodieBag Girl  de mom’s edition van het Like My Brand feest-event! Speciaal voor (al dan niet bekende) Business Moms. In een luxe en ontspannen ambiance van The Grand in Amsterdam konden de  100 dames in groepjes rondgaan langs zo’n 12 verschillende merken  waar ze ontvangen werden voor een persoonlijke kennismaking. Het thema van de avond was de film I don’t know how she does it, waarin een moeder (gespeeld door Sarah Jessica Parker) vergeten is zelf een appeltaart voor school te bakken en dus in de haast gekochte taart zo bewerkt dat ie ‘homemade’ lijkt.

7

unnamed

Na het welkomstwoord door de organisatie (hulde aan Evelyn voor haar moed!;) mocht ik zelf de avond aftrappen met een korte trendpresentatie over wat ons de komende jaren staat te wachten.  Met mijn Samsung Gear SmartWatch, een Google Glass (dank aan Brechtje de Leij) en  een heuse 3d geprinte (!) hoed was ik zelf al helemaal klaar voor de toekomst.

IMG_6263

De 3d geprinte hoed die ik mocht lenen, werd ontworpen door Emmy Jaarsma, die ook de eerste geprinte Prinsjesdaghoed op haar naam heeft staan, afgelopen september gedragen door  VVD tweede kamerlid Anne-Wil Lucas .

Doordat ik na mijn lezing mijn spullen op moest bergen, miste ik helaas de eerste 6speeddates waaronder Weleda, BsaB geurkaarsen en Lassus Tandarsten, maar kon gelukkig weer bij ‘mijn groepje’ aansluiten bij het hoelehoopen van de Nintendo Wii Fit for You. Hilariteit alom natuurlijk toen de dames op de plaat moesten gaan staan heupwiegen. Op de foto staat een claudiaswingende Brechtje die helemaal los ging. Ondertussen wist Claudia Straatmans (zelf een ware powermom en hoofdredacteur van de Marie Claire) ons alle namen te vertellen van de al dan niet bekende Nederlanders. Tussen de klinkende namen zaten onder andere Fajah Laurens, Anouk Smulders, Fabienne de Vries en Bridget Maasland . Om er maar een paar te noemen. SBS Shownieuws kwam zelfs even opnamens maken van de bekende dames:

We kregen uitleg over Uber, en werden bijgepraat over het Santa Barbera resort op Curacao.  En iedereen mocht een sieraad kiezen uit de prachtige collectie van I am Jai.

IMG_6296

Dit alles onder het genot van heerlijke hapjes  (oa van The Chocolate Company) en drankjes.  Vitaminstore en Yoghurt Barn zorgden ervoor dat het naast lekker ook nog eens gezond was.
Zo dronk ik onder andere een goji bessen-kokos smoothie, terwijl Brechtje alles vrolijk door haar Google Glass in de gaten hield.

brechtje

Voor het filmpje dat Brechtje maakte : zie hier ! 

3Bij de stand van Skechers was het een gezellige chaos want naast uitleg over de sportschoenen en het memory foam (“vervaardigd met zelfde techniek als Tempur matrassen… u loopt als op lucht”) mochten de dames ook allemaal een paar uitzoeken.  “O daar worden we hebberig van” vatte één van de dames het met die vreselijke hipster-uitdrukking samen. En moest er zelf ook wel om lachen. Terwijl de heren af en aan liepen met dozen, werd er door de dames gepast, kleuren gekeurd en geruild.

IMG_6303Nadat Brechtje zich even vermaakte met een van de heren van Guest Republic ging onze groep dames gauw door naar de stand van Peugeot. Hier volgde een leuke discussie over materialen en keuze tussen vorm en functie. De heren van de stand maakten de vergelijking met schoenen. “Vrouwen lopen wel eens een schoenenwinkel uit terwijl ze al weten dat de schoenen pijn zullen gaan doen, heren doen dat toch niet zo snel.” Aldus de dappere Peugeot man die daarna natuurlijk de reacties van de vrouwen over zich heen kreeg. En vooral Brechtje, die het gewoon over PK’s wilde hebben. Wat weinigen van ons wisten, was dat Peugeot ook pepermolens maakt en -naast een miniatuur Peugeot- kregen we er daar allemaal één van mee.

IMG_6300Ook mooi was het verhaal van het nederlandse  merk NAÏF. Verzorgingsproducten voor baby’s. Opgezet door twee heren die in dezelfde tijd voor het eert vader werden en vonden dat er te weinig aandacht was voor kwaliteit bij de producten voor baby’s. Hun lijn richt zich dus niet op de moeders maar echt op de kleintjes!

 

incBij Doctors Inc. leerden we alles over de verhoudingen van het ‘perfecte gezicht’ en waarom iemand dus vaak als knap of niet knap wordt aangemerkt. En wat gegiechel natuurlijk bij vragen als wie er al wel eens wat aan zichzelf had laten doen.

IMG_6311De laatse stand die we bezochten was die van Marlies Dekkers lingerie. We hoorden alles over de doorstart van het bedrijf maar ook over pasvormen en de prachtige collectie. Claudia nam  gelijk de gelegenheid om te vragen naar nut en noodzaak van een eventuele nacht bh. Die was er niet zo. Gelukkig maar want ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord. We werden ook verwend met wat lingerie voor thuis.

1002342_574438062640013_927235299_nTenslotte was er ook nog een loterij  waarbij van alles te winnen Adrian-Woods-Rosalina-Nacken-Bagsviel . Bijvoorbeeld een etenje bij sterrenchef Joris Bijdendijk . Maar ook keuken apparatuur. En als allerlaatste werd er een peperdure tas van Rosaline Nacken verloot. Na nog heerlijk naborrelen kregen we naast de goodiebag ook nog allemaal, met een knipoog naar de thema-film van de avond,  een MultiVlaai appeltaart mee naar huis!

group brechtje en kristel thijssen

Als klap op de vuurpijl mocht ik als spreker ook nog 1 van de prachtige boeketten van LM Flower Fashion meenemen. Het was werkelijk even logistiek plannen hoe ik al die tassen, taart, laptop, doos met hoed en bloemen in 1 keer in mn handen mee kon nemen.

last

Het was een heerlijke avond in een perfect verzorgde ambiance. Met veel dank natuurlijk aan  Karlijn Visser, Dionne Schulf en Evelyn van Hasselt, de geweldige dames van the GoodieBagGirl.

img1

Filmpje van het event:

 

 

Disclaimer: Voor het schrijven van dit artikel werd niet door de sponsorbedrijven betaald, wel leverden alle genoemde bedrijven (demo) producten.
This entry was posted in Lieke Lamb, Lifestyle & Tips and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.